Nog 231 km te gaan - Reisverslag uit León, Spanje van Desiree/Elma - WaarBenJij.nu Nog 231 km te gaan - Reisverslag uit León, Spanje van Desiree/Elma - WaarBenJij.nu

Nog 231 km te gaan

Door: Elma/Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree/Elma

02 Juni 2015 | Spanje, León

Vandaag aangekomen in Foncebadon. Een vrij zware tocht over een pad met kiezelstenen, mede ook gezien de temeratuur, rond de 30 graden. We hebben een gezellige herberg gevonden en slapen boven op zolder.
Vanavond schuiven we aan tafel met alle gasten van de herberg om een pelgrimsmenu te eten, met specialiteiten uit de streek. Gisteren had ik een leuk verslag gemaakt maar de verbinding verbrak en weg was het verslag, flink balen dus.
Morgen trekken we in alle vroegte weer richting La cruz de ferro, er staat een groot kruis als gedenkteken, mensen kunnen daar bezittingen achter laten ter nagedachtenis. Verder lopen er hier veel zwerfhonden en ook koeien gewoon over de straat.De tocht is zo nu en dan echt zwaar maar ook zo waanzinnig mooi. Dus mensen, heb je mogelijkheid en interesse hetzelfde te doen, ik zou zeggen DOEN. De geuren van knoflook komen voorbij, dat betekent etenstijd. Toedeloe, tot ons volgend verslag.
En mensen, bedankt voor de leuke reacties, zo leuk om te lezen, doeggg.

  • 02 Juni 2015 - 20:31

    Nel:

    Jullie hebben al je best gedaan, 70 kilometer. Fijn dat jullie het zo leuk hebben, maar een ding is wel zeker, ik zal het Niet doen.
    Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag.

    Groetjes Nel en ook van tToine uiteraard.

    Wij gaan de komende dagen fietsen in Friesland. ( ook best wel zwaar)

  • 03 Juni 2015 - 22:03

    Bas:

    Hoi Desirée en zus....met Bas.....fijn dat het goed met jullie gaat......ik vind het nu al knap.......maar zou niets voor mij zijn al dat ge wandel.....haha........jullie krijgen ook de groenten van Miriam........en van mij de groetjes en wens jullie veel succes plezier en inzichten........doei

  • 04 Juni 2015 - 16:36

    Joop:

    Hier krijgen we vrijdag ook 30 + graden ,dus dan kunnen wij ons een beetje meer inleven hoe dat is ,lopen in de bergen met die temperaturen ,al ken ik dat wel uit de alpen. Maar twee petjes af , nog veel plezier gewenst tijdens jullie avontuur/
    Groeten Hennie en Joop

  • 06 Juni 2015 - 10:27

    Greet:

    Hallo Desiree en Elma,

    Ik heb jullie nu in mijn postvak gezet kan ik het goed volgen.

    Ik doe het jullie niet na. Maar zo te horen gaat het goed!
    Nog veel wandelplezier en tot horens.

    Groeten Greet

Tags: Foncebadon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree/Elma

Op naar Spanje alwaar we een traject gaan afleggen naar Santiago de Compostela. Na veel trainingen en een hoop lol is het dan eindelijk zover! We hebben er ontzettend veel zin in en gaan ervoor! Via deze blog houden we jullie op de hoogte van onze reiservaringen. Alvast veel leesplezier en groetjes van Elma en Desiree.

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 7147

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 26 Juni 2015

2 dagen voor vertrek

26 Mei 2015 - 26 Juni 2015

Hebben we dit/hebben we dat!

Landen bezocht: